【広告】夏バテ吹き飛ばせー!綾鷹525ml×24本お得にガブ飲み祭り🚀

 

東北大学学友会陸上競技部掲示板

 

東北大学学友会陸上競技部の掲示板です!大会への意気込みなどを書いていきます!

 

前の掲示板はこちら

 

 

ホームページへ戻る

名前
Eメール
題名
内容
URL
アイコン (リスト) (リスト)
削除キー 項目の保存

このレスは下記の投稿への返信になります。内容が異なる場合はブラウザのバックにて戻ってください

[994]096 投稿者:川内蒼馬@投擲3年

投稿日:2023年07月18日 (火) 20時19分

Hello, my name is Soma Kawachi the javelin thrower. This is my first post, so I would like to introduce myself briefly.

I used to live in the State of Michigan in the US for five years. I was born in Saga Prefecture which managed to obtain its title of “least attractive prefecture” among 47 prefectures in 2022. I moved to America from Japan when I was 9 and came back when I was 15. I don’t really have any good memories living there.

From here I’d like to talk about my life as a track and field athlete. I stared doing track and field after I entered high school and I was Kitakubu before that. I used be a octathlete when I was in high school. Well, at first I wanted to be a sprinter but I realized that I wasn’t cut out for it. My high school PB in the 100m meters was 12.03. I didn't start throwing javelin in earnest until I entered university.

Well, nanka eigo de kaku no akita wa. Teka konnna tokoro made ganbatte yonden ja nee. Himajin kayo. Benkyo shiro.



Number
Pass

ThinkPadを買おう!
レンタカーの回送ドライバー
【広告】夏バテ吹き飛ばせー!綾鷹525ml×24本お得にガブ飲み祭り🚀
無料で掲示板を作ろう   情報の外部送信について
このページを通報する 管理人へ連絡
SYSTEM BY せっかく掲示板